Politica de retur

Pentru noi satisfacția dumneavoastră este garanția noastră. Dacă, din orice motiv, vă decideți să nu păstrați achiziția făcută, vom accepta produsele pentru o rambursare completă doar dacă sunt intacte, în starea lor inițială şi dacă sunt însoțite de documentele de achizitie (factură/bon fiscal şi garanţie în original). Produsele pot fi returnate în termen de maxim 14 zile de la data livrării. Dacă motivul returnării constă în dimensiunea necorespunzătoare a produsului, aceasta va fi schimbată în termen de 14 zile de la data în care Vânzătorul a primit produsul necorespunzător înapoi. Daca nu vom putea schimba dimensiunea produsului, banii vor fi rambursati in termen de 14 zile de la primirea coletului de către Vânzător.

Conform legislatiei in vigoare O.U.G. 34/2014, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru comenzile livrate prin curier. Produsul returnat recomandam sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu toate etichetele aferente produsului si documentele care l-au insotit). In cazul in care comanda a beneficiat de livrare gratuita, cheltuielile de returnare vor fi suportate de client si anume 15 LEI (TVA inclus). In cazul in care clientul solicita retragerea din contract, in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv.

Daca produsele sunt returnate intr-o stare in care nu mai pot fi vandute ca si noi, ne rezervam dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produselor ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsele, pe cheltuiala acestuia. In situatia in care produsul va fi preluat de catre noi, suma va fi returnata in termen de 14 zile de la primirea notificarii de retragere.

Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, fisuri, indoiri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. Produsele care se accepta la retur trebuie sa fie in acelasi stadiu cum au fost primite.

Returul se va face doar in urma notificarii pe e-mail, la telefon, messenger sau whatsapp si numai dupa confirmarea noastra. Ne rezervam dreptul de a nu accepta retururi neanuntate, trimise cu alti curieri decat cei cu care colaboram, in afara termenului de 14 zile sau din diverse motive invocate de client fara ca noi sa stim.

Pentru a putea returna produsul/produsele, trebuie să formulati in scris solicitarea de retur care să conțină numărul comenzii si produsul pe care vrei să îl returnezi și să îl trimiți la adresa: [email protected]  în maxim 14 zile calendaristice de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Chemarea curierului se va face de catre Caelis pentru a doua zi de la primirea email-ului prin care se solicita returnarea produsului. Un curier agreat de catre Caelis va ajunge la adresa clientului pentru ridicarea coletului. Predarea si preluarea coletului de catre curier se va face printr-o chitanta emisa de curier si inmanata clientului, prin care se adevereste preluarea coletului. Nu aruncati chitanta pana la finalizarea procesului de retur. Imediat ce soseste coletului la sediul Caelis va fi analizat produsul daca este conform conditiilor de acceptare a returului. Rambursarea banilor se va face in cel mult 14 zile de la data primirii coletului.


Condiții de retur:

- produsul nu va prezenta semne de purtare 

- înștiințarea pentru returnarea produsului să fie făcută în termen de 14 zile de la momentul primirii coletului

- returnarea produselor se va face într-un ambalaj care nu permite deteriorarea produsului pe durata transportului

- ne rezervăm dreptul de a refuza coletele deteriorate sau produsele care prezintă semne de uzură

- retururile se vor face numai împreună cu factura primită

- in cazul in care produsele au venit insotite de cutie cadou, pliculet de microfibra pentru protectie sau orice alte accesorii sau ambalaje, returul trebuie sa le contina intacte


Modalitatatea de retur:

- te rugam sa ne transmiti un email cu cererea ta pe adresa [email protected] sau pe Whatsapp la numarul de telefon 0770 22 88 44

- cererea trebuie sa contina numarul comenzii si denumirea produselor pe care doresti sa le returnezi

- vei primi raspuns la cererea ta in maxim 48 de ore

- Caelis va trimite un curier agreat pentru ridicarea returului

- Imediat ce soseste coletului la sediul nostru va fi analizat produsul daca este conform conditiilor de acceptare a returului. 


Toate produsele sunt expertizate inainte de a fi trimise retur: 

- daca au toate pietrele;

- daca prezinta zgarieturi;

- daca inchiderile sunt bune si nu se blocheaza;

- daca prezinta modificari din manevrare;

- daca este indoit;

Fiecare bijuterie se curata, se manevreaza usor in timpul in care se pozitioneaza in cutie, inainte de a fi transmisa clientului.


Cum primesti banii inapoi?

Poti sa primesti banii inapoi in urma returului in contul pe care l-ai specificat in cererea de retur, in termen de 14 zile de la primirea coletului inapoi si a completarii cererii de retur integral (cont IBAN mentionat). 


Te rugam sa te asiguri ca toate etichetele raman atasate prodului si asigura-te ca nu exista semne pe produs. Ai obligatia legala de a avea grija de produs cat timp se afla in posesia ta.